Regulamin
REGULAMIN “AlohaSwing”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa zasady świadczenia przez OGRODOWE PERGOLE MATEUSZ OWCZAREK w dalszej części regulaminu zwanej “AlohaSwing“ usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci formularza zamówień dostępnego na stronie Serwisu.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
“AlohaSwing“ – OGRODOWE PERGOLE MATEUSZ OWCZAREK z siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Wyszyńskiego 102/2 , 42-612 o nadanych numerach NIP 6452460660 , REGON 241388173 ;
Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod adresem: www.alohaswing.pl , www.alohaswings.pl , www.alohaswings.com , www.alohaswings.de;
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej korzystająca z usług świadczonych przez firmę “ OGRODOWE PERGOLE MATEUSZ OWCZAREK“ ;
Zamówienie – zamówienie na wykonanie wyrobów oferowanych przez “ OGRODOWE PERGOLE MATEUSZ OWCZAREK“ złożone za pomocą Formularza zamówień;
Formularz zamówień – dokument elektroniczny umożliwiający złożenie zamówienia pod adresem ; www.alohaswing.pl , www.alohaswings.pl , www.alohaswings.com , www.alohaswings.de
Regulamin – niniejszy dokument;
Umowa – umowa na wykonanie/sprzedaż robót/produktów meblarskich/stolarskich/ogrodowych zawarta pomiędzy “OGRODOWE PERGOLE MATEUSZ OWCZAREK“ a Klientem po uprzednim złożeniu zamówienia za pomocą Formularza zamówień.
2. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ.
Zamówienia na wykonanie wyrobów oferowanych przez “AlohaTable“ można składać: – telefonicznie pod numerem: +48 881777136, – poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: kontakt@alohaswing.pl, – poprzez Formularz zamówień dostępny w Serwisie – osobiście w siedzibie “AlohaSwing“.
Przystąpienie przez “AlohaTable“ do realizacji zamówienia następuje po zawarciu Umowy oraz wpłacie ustalonej kwoty na numer konta: ING 86 1050 1386 1000 0092 9729 3657
Złożenie zamówienia oraz wpłata kwoty jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Klient dokonując zamówienia i/lub podpisując umowę, zapoznał się z kartami technicznymi produktu.
3. CENY PRODUKTÓW, KOSZTY I CZAS DOSTAWY.
Ceny zamieszczane w Serwisie oraz w umowie przy oferowanym przez “AlohaSwing“ produkcie są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT 23%) i podawane są w złotych polskich.
Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach dostawy.
Koszty dostawy doliczane są indywidualnie do wynagrodzenia za wykonanie zamówionych produktów i ponosi je Klient.
Koszty dostawy ustalane są z Klientem indywidualnie w Umowie w zależności od miejsca docelowego.
Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem własnego transportu “AlohaSwing“ lub firmy kurierskiej.
Czas realizacji zamówienia ustalany jest z Klientem indywidualnie w Umowie.
4. UŻYTKOWANIE.
Jeśli Klient wybrał opcję samodzielnego montażu, do montażu będzie potrzebował (2 drabiny, wkrętarkę+odpowiednie bity, zestaw kluczy nasadowych, rękawiczki ochronne, okulary ochronne). Wszystkie prace zalecamy wykonywać w 2-3 osoby. Przed rozpoczęciem prac należy założyć ochronne okulary oraz rękawiczki.
Zadaszenie zapakowane jest w ochronną przeźroczystą folię- otwierając ją NIE NALEŻY używać ostrych narzędzi mogących zrobić dziurę w zadaszeniu lub je uszkodzić. Wszelkie zabrudzenia oraz uszkodzenia mechaniczne materiału nie będą uznawane jako motyw do reklamacji.
Do czyszczenia zabrudzeń na materiale użytym w tapicerce/poduszkach/siedziskach huśtawek “AlohaSwing” należy używać miękkiej szmatki lub gąbki z roztworem ciepłej (30*C) wody oraz szarego mydła lub specjalnych preparatów podanych przez Producenta wybranej tkaniny. W żadnym razie NIE WOLNO używać do czyszczenia myjek ciśnieniowych typu karcher- może to spowodować przedarcie, naruszenie struktury impregnacji tkaniny. Materiału NIE WOLNO prać w pralce automatycznej, używać wybielaczy, środków żrących oraz prasować żelazkiem.
W zależności od warunków atmosferycznych, aby zachować odpowiednie właściwości techniczne drewna oraz właściwości wizualne – konieczne jest raz na kilka-kilkanaście miesięcy powtórne impregnowanie/olejowanie drewna środkami przystosowanymi do tego celu.
Stół „AlohaTable‘ i jego huśtawki “AlohaSwing” przeznaczone są do lekkiego bujania się. Huśtawki przystosowane są do obciążenia max. 120kg/huśtawkę. Użytkowanie huśtawek przeznaczone jest dla osób pełnoletnich, dzieci mogą użytkować huśtawki wyłącznie pod nadzorem rodziców lub opiekunów.
5. REKLAMACJE
Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji, w przypadku gdy dostarczony produkt jest wadliwy, niezgodny z zamówieniem lub w trakcie jego eksploatacji pojawią się wady, istotnie uniemożliwiające korzystanie z niego zgodnie z jego przeznaczeniem.
W przypadku zgłoszenia przez Klienta wady produktu lub niezgodności z zamówieniem, Klient zobowiązany jest do natychmiastowego zaprzestania użytkowania produktu „AlohaSwing“. Klient zobowiązany jest do wysyłki wadliwego produktu do Gwaranta w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty realizacji zamówienia.
Reklamację można złożyć w dniu dostawy (w obecności osoby dostarczającej zamówienie lub kuriera) lub w formie listownej na adres firmowy “AlohaSwing“.
Reklamacja powinna zawierać w szczególności: – numer zamówienia lub umowy wraz z jego datą, – opis problemu będącego podstawą reklamacji, – dane Klienta, zdjęcia obrazujące uszkodzenie.
Gwarant – “AlohaSwing“ może poprosić o wysłanie kurierem (na koszt
klienta- kupującego) fragmentu lub całości produktu, aby przeprowadzić
ekspertyzę.
“AlohaSwing“ niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 21 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego- otrzymania przesyłki kurierskiej z wadliwym produktem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, w terminie do 30 dni roboczych towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
Z chwilą złożenia zamówienia i akceptacji regulaminu Klient uznaje fakt, że kolory materiału/tapicerki użytego do produkcji siedzisk/poduszek, prezentowane na wzornikach kolorystycznych na stronie internetowej (OBRAZ KOLORU TKANINY NA MONITORZE MOŻE RÓŻNIĆ SIĘ OD RZECZYWISTEJ BARWY) lub podczas dokonywania pomiarów u klienta mogą w rzeczywistości różnić się nieznacznie (wynika to z procesu technologicznego fabryki- każda seria produktu może się od siebie nieznacznie różnić) – różnice te nie są motywem do reklamacji przez klienta.
Materiał wykorzystany do produkcji siedzisk/poduszek, na przestrzeni czasu może zmieniać swój odcień (żółknięcie, wyblaknięcie)- jest to naturalny proces starzenia się materiału- efekt ten w żaden sposób nie wpływa na funkcjonalność i nie będzie podstawą do reklamacji.
Za wady dostarczonego produktu nie są uznawane zmiany w jego wyglądzie lub funkcjonowaniu wynikające tylko z jego normalnego zużycia. Rękojmią i gwarancją nie są ponadto objęte powstałe podczas użytkowania zabrudzenia materiału, z którego wykonane są siedziska/poduszki, znaki powstałe po zagięciach tkaniny, efekt falowania/jodełkowania tkaniny powstającego najczęściej na szwach, zgrzewach bądź krawędziach bocznych materiału – co jest normalnym następstwem zwiększenia grubości tkaniny w tych miejscach, a także wydłużenie i zniekształcenie krawędzi bocznych i tkaniny poszycia będące wynikiem zbyt intensywnego użytkowania a ponadto wszelkie uszkodzenia spowodowane silnym wiatrem, uderzeniami, wilgocią, działaniem cieczy, chemikaliów, środków czyszczących i
innych substancji, na których działanie użytkownik naraził towar wbrew
Instrukcji. Materiał użyty do produkcji zadaszenia, siedzisk/poduszek,
może posiadać niejednolitą powierzchnie warstwy impregnacji –
wyglądającej patrząc pod słońce jak efekt ‘moro, niejednolity kolor,
przebarwienia’, dopuszczalny jest również brak pojedynczych nitek
splotu materiału, zdublowanie- miejscowe zgrubienie nitek splotu lub
warstwy impregnacji, wtopione w warstwę impregnacji cieniutkie włoski,
małe plamki(nie większe niż 5mm x 5mm), białawe “zagniecenia na warstwie
impregnacji” w miejscach gdzie materiał był narażony na zagniecenie
podczas produkcji/transportu oraz mikrodziurki – nie pozbawiające w
żaden sposób funkcji jaką mają pełnić zadaszenie oraz
siedziska/poduszki.
Gwarancja nie obejmuje trwałości koloru tkaniny wykorzystanej do produkcji zadaszenia oraz siedziska/poduszki. Dopuszczalne jest starzenie się (blaknięcie, płowienie, zmiana zabarwienia) na fragmentach lub całości tkaniny pod wpływem oddziaływania warunków atmosferycznych, zanieczyszczeniami atmosferycznymi, fitosanitarnymi, poplamieniem przez zwierzęta, wadliwym montażem przez zamawiającego.
Firma “AlohaSwing“ nie bierze odpowiedzialności za produkty stron trzecich, nawet wtedy, gdy są one pokazane lub sprzedawane razem z produktami marki “AlohaSwing“.
Gwarancja jest ważna tylko pod warunkiem, że za produkt zapłacono zgodnie z warunkami płatności, ustalonymi w umowie.
Naprawa lub wymiana Wyrobu na wolny od wad nie przedłuża terminu obowiązywania pierwotnej gwarancji.
Klient dokonując samodzielnego montażu huśtawki, dokonuje go na własną odpowiedzialność zgodnie z dostarczoną kartą techniczną/instrukcją.
O powyższych właściwościach produktów “AlohaSwing” klient został poinformowany i nie będzie domagał się w związku z tym żadnych roszczeń w razie uszkodzenia tarasu, pergoli, elewacji budynku, systemu mocowań. “AlohaSwing“ nie ponosi
odpowiedzialności za ewentualne wyrządzenie szkód osobom trzecim za
nie zastosowanie się przez Zamawiającego do zasad korzystania z huśtawek oraz całego produktu “AlohaSwing”.
Z chwilą złożenia zamówienia i akceptacji regulaminu Klient uznaje fakt, iż drewno wykorzystane do produkcji produktów “AlohaSwing” jest materiałem naturalnym i podlega wpływowi czynników zewnętrznych, w wyniku których mogą pojawić się pęknięcia, wygięcia, przebarwienia, zniekształcenia, zmiana koloru drewna, wyciek żywicy. Pęknięcia, zniekształcenia te w żaden sposób nie wpływają na ogólną wytrzymałość wyrobów i nie podlegają reklamacji. Poszczególne elementy pergoli po pomalowaniu impregnatem mogą różnić się od siebie nieznacznie kolorem, odcieniem, nasyceniem – wynika to z faktu iż każdy element drewna może różnić się od siebie- pochodzić z innego drzewa, mieć inne usłojenie, swój naturalny odcień, zabarwienie drewna.
● Kolory impregnatu drewna oraz materiału użytego do produkcji produktów “AlohaSwing” prezentowane na wzornikach kolorystycznych na stronie internetowej (OBRAZ KOLORU TKANINY NA MONITORZE MOŻE RÓŻNIĆ SIĘ OD RZECZYWISTEJ BARWY) lub podczas dokonywania pomiarów u klienta mogą w rzeczywistości różnić się nieznacznie – różnice te nie są motywem do reklamacji przez klienta.
Siła wyższa. W razie zajścia okoliczności nieprzewidzianych, niezależnych od woli “AlohaSwing“, na których wystąpienie nie miał wpływu i którym nie mógł on zapobiec przy dołożeniu należytej staranności (Siła wyższa), zaistniałych po zawarciu umowy,
uniemożliwiając jej wykonanie w całości lub w części – gdyby te okoliczności trwały dłużej niż 15 dni kalendarzowych “AlohaSwing“ ma prawo do rozwiązania umowy w formie pisemnej. Oświadczenie o rozwiązaniu może zostać złożone w ciągu 15 dni od zajścia przesłanek określonych w zdaniu poprzedzającym. O zaistnieniu
okoliczności uznanych za Siłę wyższą, “AlohaSwing“ zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ZAMAWIAJĄCEGO.
Reklamacje uszkodzeń mechanicznych, które powstały z winy Klienta nie będą uwzględniane.
W przypadku niestosowania się do zaleceń “AlohaSwing“, związanych z właściwą pielęgnacją drewna, materiału zadaszenia oraz siedzisk/poduszek, reklamacje nie będą uwzględniane.
Przesyłki zwrotne wysyłane na adres “AlohaSwing“ bez uprzedniego zgłoszenia reklamacji nie będą odbierane.
6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zamawiającemu będącemu Konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru (lub ostatniego Towaru, w przypadku dostawy partiami) lub daty, w której osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Zamawiającego weszła w posiadanie Towaru (lub ostatniego Towaru ostatniego Towaru, w przypadku dostawy partiami). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać wysłane w dowolnej formie, np. pismem, faksem lub pocztą elektroniczną.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Zamawiającemu wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o odstąpieniu od umowy przez Zamawiającego. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez Zamawiającego w pierwotnej transakcji, chyba że Zamawiający wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem Zamawiający zobowiązany jest do podania Sprzedającemu numeru konta bankowego, na które ma być dokonany zwrot. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Zamawiający jest zobowiązany do zwrotu Towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Zamawiający poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli Zamawiający odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat związanych ze zwrotem, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru.
Zamawiający ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż to było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Prawo odstąpienia nie przysługuje Zamawiającemu w odniesieniu do umowy:
o świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI
Administratorem danych jest “AlohaSwing“.
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie prowadzonej przez “AlohaSwing“ oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji Umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez “AlohaSwing“. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu: realizacji Umowy lub jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez “AlohaSwing“.
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Klienci “AlohaSwing“ mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
8. PRZEPISY KOŃCOWE
“AlohaSwing“ ma prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez “AlohaSwing“, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie Serwisu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a “AlohaSwing“ zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Umowy oraz przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.